Of zelfs het best bezocht in uw branche?

Een bezoekersaantal zegt niet alles. Uw website moet iets opleveren: mensen pakken uw boodschap op, men koopt veel, u wordt geciteerd. Goede aantrekkelijke inhoud, daar gaat het om.

De positie van uw website in Google, Bing, Yahoo! en andere zoekmachines is bijna net zo belangrijk.

We willen duidelijk maken: zorg eerst voor goede inhoud. De posities in zoekmachines komen vanzelf. En verdere verbetering vraagt om...

Die bestaan uit diverse handelingen: maatwerk, grote omzettingen, kleine aanpassingen, statistieken, nauwgezet volgen, analyses, woordjes omwisselen, puntjes op de i, geduld, afwachten, soms experimenteren... het is een complexe mix van handelingen die veel kennis vereist.

Extra maatregelen kunnen ook zijn: internet advertenties (AdWords, banners, links uitwisselen). Hier gaat het om optimaal rendement halen uit uw concrete investeringen in "clicks naar uw website".

Vooral bij Adwords is het belangrijk dat u goede inhoud heeft. U betaalt veel om een bezoeker naar uw site te halen. Voorkom dus teleurstellingen!! Krijgt de bezoeker niet te zien wat hij verwacht, dan bent u hem kwijt... plus misschien wel een euro. En dat vijftig maal per dag?

Of die van een andere professional. Tenzij u weet wat u doet.

Optimaliseren, zo noemen we het proces van het zo goed mogelijk laten werken van uw website.

U heeft uw doelstellingen. Wij adviseren en zorgen ervoor dat uw doelstellingen op internet worden gerealiseerd. We bepalen samen de grenzen van het optimaliseren. En dus ook de kosten.

Wij houden rekening met uw toekomst. Bij elke handeling vragen we ons af "hoe zou dit over een jaar zijn, wat zou de klant straks nodig hebben?". Zo houden we op langere termijn de kosten laag, kunnen we snel handelen en heel veel voor u doen.